2015. május 24., vasárnap

Sziasztok!Úristen!! Ez az első bejegyzésem a blogon és nagyon izgatott vagyok.Szeretnék bemutatkozni Nektek:Engem Grétinek hívnak június 11.én töltöm a 15. életévem.Sorozat,könyv és ruha fanatikus vagyok.Sorozat és könyvek terén a természet feletti lények, meseszerű,fantasy témák tetszenek.Ruháknál eléggé elvont személyiség vagyok fekete minden mennyiségben jöhet,az én színskálám kimerül:feketében,bordóban,keki zöldben,fehérben és szürkében.(de a fekete a fav:D)Kedvenc idézetem:"Ki nem ölel,lelket öl el."(Kosztolányi Dezső).Zenei ízlésem is merőben más a Justin Bieber zenétől(senkit sem szerettem volna ezzel megsérteni) nagyon szeretem a következő előadókat: Lana Del Rey, MØ,GJan,Arctic Monkeys és társaik.Végezetül a példaképem Raina Hein.Készítettem Nektek egy kollázst róluk. Remélem tetszett Nektek az első bejegyzésem. Sziasztok! <3 :) (bocsánat az esetleges helyesírási hibákért)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése